Likte du piloten til «Skjær vekk skiten - en podkast om produktledelse»? 🚀🤓
Oppdatering: Første delmål er nådd! :raised_hands: Derfor øker vi nå til 10.000 kroner. Les mer »
- Hør episode 1: Produktledelse er motgiften til innovasjonsteater
- Hør episode 2: Fra prosjekt til produkt
- Hør bonusepisode: Hvorfor en spleis
- Du finner den også på Spotify og Apple Podcast- søk på «produktledelse»
Det er opp til deg om det blir en hel sesong
De to første pilotepisodene er laget som en MVP. Det har vært fokus på det viktigste - innholdet - for å lage to piloter som har til mål finne ut om det er et publikum for en norsk podkast om produktledelse. For produktledelse og produktutvikling er utvilsomt et smalt felt.
For å teste interessen har jeg laget en spleis. Er det mange nok der ute som er villig til å være med på å finansiere en første sesong «Skjær vekk skiten», så blir det en hel sesong.
Så nå er det opp til deg. Likte du piloten og vil ha en hel sesong - klikk støtt og bli med på å folkefinansiere en podkast om produktledelse.
Om podkasten
«Skjær vekk skiten» er en ny norsk podkast om produktledelse. I serien skal jeg snakke om og med produkthoder for å ta et dypdykk i den kaotiske verden der produkter skapes. Den skal ta opp problemstillinger som er relevant for produktteam og produktselskap.
Spennet er derfor stort - alt fra teknologi, markedsføring, skalering og vekst, til strategi, kultur, kundeservice, kaos og kontroll. Det skal handle alt fra innovasjon til forvaltning, fra folk til teknologi.
Podkasten er for deg som lager eller har ansvar for digitale produkter - eller bare er nysgjerrig på fagfeltet. Du kan være utøve produktledelse fra en CEO-rolle, eller du kan produktlede bottom-up fra en rolle som utvikler eller designer i et produktteam. Eller noe et sted i mellom.
Strekkmål
- Over 5.000 kr så blir det 5 nye episoder :white_check_mark:
- Over 10.000 kr så blir det 10 nye episoder :lock:
- Over 15.000 kr så blir det 15 nye episoder :lock:
Hvis spleisen ikke når 5.000 kroner så får du pengene dine tilbake.